Az Emberi Erőforrások Minisztériuma felkérésére a Nemzeti Szociálpolitikai Intézet pályázatot hirdet „Autizmus-specifikus nevelés és oktatás támogatása 2021” (AUTMENTOR2021) címmel. Meghirdetés dátuma: 2021.08.30. Benyújtási határidő: 2020. október 1.

 

A pályázat célja a minőségi autizmus-specifikus nevelés, oktatás feltételeinek megteremtése az autizmus spektrum zavarral küzdő gyermek(ek)et integráltan nevelő, nevelő-oktató köznevelési intézményekben. A pályázat célja mentorálási folyamat segítségével valósul meg, amely az autizmus spektrum zavar terén jártas, gyakorlott, nagy szakmai tapasztalattal és autizmus-specifikus tudással rendelkező külső szakember (mentor) bekapcsolódásával történik az autizmus spektrum zavarral küzdő gyermekeket, tanulókat integráltan ellátó nevelési-oktatási intézményekben. A mentorálás során a szakértő mentor tapasztalatával, szakszerű tudásával, rálátásával segíti az intézményben dolgozó, kijelölt mentoráltat, aki az autizmus spektrum zavarral küzdő gyermekekkel, tanulókkal napi szintű kapcsolatban van. Cél, hogy a mentorált képessé váljon arra, hogy a szakmai terv megvalósulása és a mentorálási folyamat során megszerzett autizmus-specifikus tudást a mindennapi intézményi gyakorlatba beépítse.

Közvetlen célcsoport: a programot megvalósító mentoráltak. Közvetett célcsoport: a mentoráltakon keresztül a pályázatban érintett köznevelési intézményekben integráltan ellátott autista gyermekek, pedagógusaik, illetve a pályázatban érintett köznevelési intézmények.

Vissza nem térítendő támogatást igényelhetnek magyarországi székhelyű civil szervezetek és köznevelési intézmények.

Megvalósítsi időszak: 2022. január 1-től 2022. június 30-ig.

Jelen pályázatot az NSZI pályázatkezelő felületén, a HAPI-n keresztül lehet benyújtani. A pályázatkezelő felület elérhetősége: hapi.nfszk.hu

A pályázati díj befizetése és az arról szóló igazolás felcsatolása a HAPI rendszerbe legkésőbb a pályázati benyújtási határidő napjáig meg kell, hogy történjen!

 

 

Pályázati felhívás az NSZI oldalán

 

 

Show CommentsClose Comments

Leave a comment